ceremoniamester

2011. augusztus 17., szerda

Mi a legfontosabb a ceremóniamesteri szakmában??

Esküvői marketing, keresőoptimalizálás, egyedi levédett dolgok kitalálása, tanács pénzért vagy valami egyéb?
Nézzük akkor az én (Viki+András=ÉN) dolgaimat. Egyik dolog sem izgatott különösebben - kivéve a pályám elején, amikor úgy gondoltam, hogy valahogyan a google első oldalára kellene kerülni.(Persze sikerült egy barát elárulta a titkot!Az viszont nevetséges, hogy mindez egy ingyenes honlappal sikerült!)
Számomra első és legfontosabb volt, hogy a megrendelő elégedett legyen az esküvő végén. Így nem titok, hogy volt olyan pár, akiknek az első találkozás alkalmával nyíltan megmondtam, hogy nem rám van szükségük! Ilyenkor jött a sértődés és az ezzel kapcsolatos furcsa gondolkodásmód. Nem bántam meg!!
Valaki nemrég megkérdezte tőlem ,hogy:
"András te elérted már a ceremóniamesteri szakma csúcsát?"
Erre a kérdésre igennel válaszoltam! Már évekkel ezelőtt talán, amikor elhatároztam, hogy ezt fogom csinálni.
Számomra nem a marketing vagy egyéb hasonló dolgok a kulcsszavak, hanem a: "BARÁTOK".A legnagyobb elismerés, hogy egyre több barátság szövődik azokkal a párokkal, akiknek megcsináljuk az esküvőjét. Van akivel rendszresen tartjuk a kapcsolatot, de van akivel csak évente vagy két évente sikerül összefutni (általában a barátaik esküvőjén!). (Ez persze nem törvényszerű, mert volt akivel csak üzleti a viszony.) Ezek az emberek valóban barátok - sajnos nem rendelkezem túl sok szabadidővel (2 munkahely átka)-, de folyamatosan keresnek (a gyermekáldásról mindig kapunk hírt!:)), hogy fussunk össze dumálni egy kicsit. Ha segítségre szorulok, akkor pedig önként és kérés nélkül ajánlják a segítségüket, hiszen tudják és érzik, hogy amikor dolgozom/dolgoztam, akkor azt szívből teszem/tettem!Ezek a legjobb érzések és ezekért valóban érdemes dolgozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése