ceremoniamester

2011. augusztus 15., hétfő

Mányik András ceremóniamester és ami mögötte van.....

..... Mányik-Szabó Viktória.Mondhatnám úgy is hogy minden sikeres férfi mögött egy nő áll. Nálunk is így van! Ketten dolgozunk, hogy a párok a nagy napot minél jobban át tudják élni!

Hogyan kezdődött?? Először is egy esküvőn ismerkedtünk meg, ahol én dolgoztam ő pedig a menyasszony tanúja volt! Ez a dolog végigkísér életünkön, talán ezért is szeretjük az esküvőket szervezni.

A legfontosabb, hogy együtt dolgozhatunk, mert egymás irányába nagyon sok jó és új dolgot tudunk nyújtani. Ketten együtt rendkívül kreatívak vagyunk, valahogyan képességeink közé tartozik egymás "tuningolása"!

Az esküvőkön egyre többet párosan megyünk, mert számomra (és a pár számára is) igen nagy segítség. Míg én a násznépet terelgetem, addig ő segít a párnak (most hétvégén a menyasszony öltöztetésénél igen nagy segítség volt)! Ketté tudunk szakadni, így mindent képesek vagyunk megoldani. Segít nekem előkészíteni a játékokat, besegít a konyha vagy a felszolgálók irányításában, segít a vendégeknek. Arra is volt példa, hogy segített a párnak a fotózásnál és a közben az általa készített fotók jobban sikerültek, mint a fotós képei!
És persze ő kezeli a blogot, intézi a honlapot, irányítja a médiában való részvételemet és neveli a gyermekünket amikor nem vagyok éppen otthon.

A hétvégi esküvőn is sikerült jó teljesítményt nyújtanom a Viki segítségével! A vőlegény (Gábor) ezt így fogalmazta meg: "Volt néhány probléma , de amikor megláttalak benneteket (Viki+András) teljesen megnyugodtam!"

A jövőben ez a tulajdonság, - hogy ketten segítjük a nagy napot - is a védjegyeink közé tartozik!

1 megjegyzés:

  1. Kedves Andris, Viki,
    Kedves Olvasó!

    Csak megerősíteni tudom a leírtakat.
    Nagyon nagy az összhang köztük. Fél szavakból, mozdulatokból megértik egymást.
    Mi nem kifejezetten vőfélyt szerettünk volna az esküvőnkre, hanem egy olyas valakit, aki levezényli az egészet az elejétől a végéig. Borzasztó nagy szerencsénkre megtaláltuk őket és az első perctől kezdve megvolt az összhang.
    Nekünk nem kellettek a népi játékok... Cserébe kitaláltak mást. (pl.: Termékenységi tánc....hát halálian jó volt). Viki és András a végtelenségig kiegészítette egymást. Amíg Viki nekünk segített a fotózásnál (Kimondhatatlanul ügyesen fotózik és már másnap küldött képeket :) külön köszönet érte), Andris a násznépet fogadta az étteremben és tartotta a "frontot". Majd amikor már eljött az ideje, hogy az étterembe induljunk Andris hívta Vikit. Így egyből tudtunk reagálni.
    Ismerősök elrabolták a menyasszonyt (szokások szerint) és pár deci feles lett volna a kiváltás. Mivel nem fogyasztom alkoholt és gyógyszert szedek elég nagy kihívás lett volna. Mivel Viki erről hamar tudomást szerzett az ablakon keresztül pár mutogatással a másodperc töredéke alatt elmutogatta a szitut Andrisnak, aki egy rögtözéssel megoldotta a kínos szituációt és fapapucsba táncolva válthattam ki feleségemet :)
    Ha a kis feleségemnek valami nyűgje volt (értem ezalatt pl esemény közbe szomjas lett, ruhája leszakadt) Viki azonnal segített, már ott volt a víz, ruhát varrt ha kellett.
    Másik példa: Sajnos kis feleségemnek megfájdult a hasa. Veszélybe került a nyitótánc. Odamentem Andrishoz és mondtam neki, hogy mi is a szitu. Erre csak annyit mondott: "Tudom", és a megmutatta a kezét, amiben már ott volt a gyógyszer.

    Apró pici dolgok ezek, de tudjátok, ha eljön a napotok és átélitek, meglátjátok hatalmas segítség Andris és Viki.

    Köszönet nekik/nektek:

    Krisztián

    VálaszTörlés