ceremoniamester

2011. szeptember 23., péntek

Móni és Csaba

Helyszín: Nyíregyháza, Kemence Csárda


Polgári szertartás:

Nyíregyháza házasságkötő terem

Már nagyon régen jártam a házasságkötő teremben, így meglepődtem, amikor beléptem. Teljesen felújított és tökéletesen felszerelt (hangtechnika, klíma stb.) terem fogadott. A szervezés szintén kitűnő, mivel a párral rövid egyeztetés után megtörtént a bevonulás. A szertartás változatos és igen látványos volt. Az anyakönyvvezető szépen, érthetően és összefüggően beszélt a házasságról.


Összességében: 10 pont


Egyházi szertartás:

A nyíregyházi református templomban történt a házassági áldás. A lelkész úr kellő rutinnal és magabiztossággal végezte a szertartást. Itt is profi szervezéssel találkoztam!


Összességében: 9 pont


Étterem:

Kemence Csárda

Összhang, rugalmasság és látványos ételek! Talán a 2011-es szezon egyik legjobb éttermével sikerült egy felejthetetlen esküvőt összehozni. A budapesti Rozmaring étteremnek szívesen bemutattam volna, hogy milyen egy igazi gyümölcstál! Gyönyörűen díszített, hatalmas mennyiségű és nagyon jó ízű, változatos ételek jellemzik a Kemence Csárdát. Szerintem a tulajdonos tudatosan és jó meglátással állította össze a felszolgálókat, akik egész este megállás nélkül végezték a dolgukat. Mindent megtettek, hogy az esküvőn minden időben és rendben legyen. Nagyon jó volt dolgozni, mert éreztem, hogy ők is a pozitív visszajelzésekből „élnek”! Igazi esküvői helyszín és mindenkinek csak ajánlani tudom! Gratulálok az egész csapatnak, és köszönöm a munkájukat!!


Összességében: 10+1 pont!


Fotó és videó:

Döme Fotó-Videó Stúdió

Várom a fotókat és felvételt!


Zenekar:

Tűzvirág együttes

A két fiú jól megoldotta az egész estét. Kevés szünetet tartottak és próbálták folyamatosan a táncparketten tartani az egész násznépet (nem volt nagyon nehéz mert igen jó mulatós társaság volt).Sikerült a zenei igényeket teljesen kiegészíteni.

Összességében: 9 pont!


Nagyon jól sikerült esküvő, amely számunkra is nagyon sokat jelentett. Jó volt Mónival és Csabával együttdolgozni, mert rugalmasak és igazán kitartóak voltak. Kijelenthetem, hogy a násznép minden egyes tagja élvezte az esküvőt. Igazi mulatós társaság volt, ami manapság már nagyon ritka. Nagyon sok boldogságot kívánunk az ifjú párnak!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése