ceremoniamester

2012. november 8., csütörtök

A mulatós lagzi elmaradhatatlan eleme: Eridanus együttes!

Egy igazi vidéki (de annál igényesebb) lagzi keretében sikerült összefutnom a zenekarral. Az esküvő kezdetén -néhány szám elteltével -megállapítottam, hogy igazi zenészekkel hozott össze a sors.
Kicsit meglepődtem, hiszen nem vagyok egy kimondott mulatós zene kedvelő, de időközben rájöttem, hogy miért. Mert nem halottam még mulatós zenét igényesen!Miért, olyan is lehet?
Igen ha sikerül megtalálni azt a zenekart, aki jó hangszereléssel, hamis hangok nélkül, megfelelő technikával és munkaalázattal szolgáltatja a zenét. A fiúk megállás nélkül (min. szünettel) végigzenélték az éjszakát (és nem lassú számokkal)! A vendégek kéréseinek eleget tettek és szórakoztatták a násznépet a zenéjükkel. Jó volt hallani, hogyan kell igazán jól énekelni a mulatóst (szerintem az Ernő ebben páratlan!) és jó volt látni hogyan kell egy zenekarnak igazán összedolgoznia! Ha ők ott vannak egy lagzin, akkor nem kell sztárvendégként meghívni Kadlott Karcsit!:)Természetesen más műfajban is kitűnően zenélnek, hiszen széles repertoárral rendelkeznek. Velük bármikor szívesen dolgozok, mert akkor garantált az igazi lagzi!!Remélem a jövőben még sokszor találkozunk velük!

Egy kis ráhangoló:
http://www.youtube.com/watch?v=39IMI_UHfZU&list=PLlJB2VfFDmkNHhCjb2KL1SbZxng9w7Mji&index=4&feature=plpp_video

http://www.youtube.com/watch?v=42KH5hECdpA&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=uDScaGr4sog&feature=relmfu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése